App-version

Nuværende: 4.6.8  l  Næste: 4.6.9

Uge 25-27: Ny version på vej

Vi er i fuld gang med at lægge sidste hånd på en version med forbedringer til fakturagodkendelse. 

Vi anbefaler I ser vores afholdte webinar: Godkender-version

Forbedringer til fakturagodkendelse:

  • Mulighed for at sætte godkenderregler på sager. (læs mere her)
  • Du kan nu selv vælge rækkefølgen for manuelt tilføjede godkendere på købsfakturaer.
  • Ved oprettelse af godkenderregler kan man nu vælge, om en godkender skal være først eller sidst i rækkefølgen.
  • Mulighed for at sende påmindelser for ikke-godkendte købsfakturaer og se en historik over afsendte e-mails. (læs mere her)
  • Ny indstilling under Administration – Godkendere, hvor man kan sætte minimumsantal for godkendere ved bogføring.
  • Ny indstilling under Administration – Godkendere, der bestemmer, om brugere med “Godkender”-rollen må ændre rækkefølgen af godkendere efter bogføring. (læs mere her)
  • Ny dialog på købsfakturaen, der viser godkendelseshistorik.
  • “Godkend for mig” og “Godkend for alle” er nu adskilt i to knapper.
  • Ved låsning af en aktiv bruger kan man nu skifte godkender på ikke-godkendte købsfakturaer for denne. (læs mere her
  • Der er nu tilføjet en “Næste godkender”-kolonne under “Alle købsfakturaer” og “Ikke-godkendte købsfakturaer”.
  • Advarsel ved afslutning af en sag, hvis der er ikke-godkendte fakturaer tilknyttet.

Andre forbedringer

  • Under administration og kataloger kan prioriteten ændres via drag-and-drop.
  • På købsfakturalinjer kan man nu se posteringer på kontoen ved kontonummeret.
  • Betalingsstatus vises nu i toppen af købsfakturaen.
  • Perioden vises nu ved udtræk til Excel på momsafstemning.