Vi er i fuld gang med at lægge sidste hånd på en version med forbedringer til fakturagodkendelse.
Vi anbefaler I ser vores afholdte webinar: Godkender-version
Forbedringer til fakturagodkendelse:
- Mulighed for at sætte godkenderregler på sager. (læs mere her)
- Du kan nu selv vælge rækkefølgen for manuelt tilføjede godkendere på købsfakturaer.
- Ved oprettelse af godkenderregler kan man nu vælge, om en godkender skal være først eller sidst i rækkefølgen.
- Mulighed for at sende påmindelser for ikke-godkendte købsfakturaer og se en historik over afsendte e-mails. (læs mere her)
- Ny indstilling under Administration – Godkendere, hvor man kan sætte minimumsantal for godkendere ved bogføring.
- Ny indstilling under Administration – Godkendere, der bestemmer, om brugere med “Godkender”-rollen må ændre rækkefølgen af godkendere efter bogføring. (læs mere her)
- Ny dialog på købsfakturaen, der viser godkendelseshistorik.
- “Godkend for mig” og “Godkend for alle” er nu adskilt i to knapper.
- Ved låsning af en aktiv bruger kan man nu skifte godkender på ikke-godkendte købsfakturaer for denne. (læs mere her)
- Der er nu tilføjet en “Næste godkender”-kolonne under “Alle købsfakturaer” og “Ikke-godkendte købsfakturaer”.
- Advarsel ved afslutning af en sag, hvis der er ikke-godkendte fakturaer tilknyttet.
Andre forbedringer
- Under administration og kataloger kan prioriteten ændres via drag-and-drop.
- På købsfakturalinjer kan man nu se posteringer på kontoen ved kontonummeret.
- Betalingsstatus vises nu i toppen af købsfakturaen.
- Perioden vises nu ved udtræk til Excel på momsafstemning.